Mrymmmmmm Kızlar ben 20+4 haftalık gebeyim. Bebeğimin hareketlerini bir gün hissediyorsam üç gün hissetmiyorum bu durum beni tedirgin ediyor. Normal mi bu durum. Ayrıca göbeğimde hiç belli değil. Sabahları ellerim cok ağrıyor
-Zeynepakms- Mrymmmmmm Normal ben 22+4teyim bazen hiç hissetmiyorum. Bazende çok hissediyorum 28 haftadansonra daha belli oluyormuş hareketleri şimdi daha küçük ve ilk gebelik olunca daha zor hissediliyor 🥰