uzlet ben kullanıyorum 20 haftalik hamileyim ilk başlarda düşük tehlikesinden korktum ama 3 aydan sonra yaptım şimdiye kadar 2 kez. Öncesinde aldığım bir boncuk ağda kullanıyorum şeffaf poşette markasını bilmiyorum kutusunu atmışım internetten almıştım makinesi ile birlikte. Benim de ağda bitiyor ne alacağım bilmiyorum sesunun kiler iyi diyorlar