Bende 9+4 düm ilk kez bu sabah az bulantılı geçti . Bu ara akşamları çok bulantım oluyor. Ağız tadımda bozulma olmadı . Göğüslerimdeki hassasiyet ve şişkinlik hala devam ediyor .kilo da vermedim hep ekmek ve türevler yediğim için 😐 inşallah bulantı kalmaz birden biter 😀