Gokalptugcee 88Naznur-88 walla meme reddini bilmiyorum ama doğumdan sonra sütüm hemen glmzse mamsyı kaşık biberonla werecğm mettini çok duydum işe yarayan oldu diyende war kullanamayan da
inci_34 Gokalptugcee ben şırınga ile veridim hastaneden aldığımız ince küçük şırında hala kullanıyorum hem emziiryroum hemde arada onunla mama veriyorum