Lilayla ben pazar günü lekelenme sonucu gittim bana hem iğneesini hem ilacını verdiler çok şükür geçti tekrar bir acile gidin bence inşallah bir sıkıntı yoktur doktor bana hiç kalkmadan yatman gerekiyor demişti bende öyle yapıyorum iş yapmayın mümkünse sadece yemek yemeye kalkın