Gltsrmys Ben de gebelik öncesi kan değerleri vermiştim ama ilk gittiğim doktor tiroit değerlerimin yüksek olduğunu fark etmemiş bana da hiçbir şekilde bilgi vermedi hiçbir sıkıntı yok normal yollarla kalabilirsin demişti bu şekilde bir yıl kaybettim, Bir yıl sonra çocuğum olmuyor kesinlikle tedaviye başlamam lazım diye düşünerek baska Bir doktora gitmiştim ki tiroid ve Prolaktin değerlerinin yüksek olduğunu öğrendim ilaç kullandın mı ilk aydan hamile kaldım .