Ygmrkmsl ilk gebelikte 39.haftada alınıyor kakasını falan yapmasın diye herhangi bi risk oluşturmamak için ama bu sorun yaratmıyor endişe etme ikinci bebeklerde 38.haftada da alınabiliyor 39 da da ama 38 den önce sağlık problemi yoksa kesinlikle önermiyor doktorları ne kadar anne karnında durursa o kadar iyi oluyor bebek için risk yoksa dediğim gibi