Tcngzhn benimde ilk gebeligim benimde gazim var gibiydi kabizdim bende ayrıt edemiyordum idrar sarı bu su saf beyaz su kuzum idrarını yaparken mutlaka bak mesela ben idari yapıyordum ayağa kalkıyordum damla damla beyaz su akıyordu suyum çok az geliyordu damla damla nts gitnistim o gün yatış yaptılar ama doğumum çok zor oldu kendime gelmedim ve bebeğimde yoğun bakımda daha çıkmadı dua et inşallah🤲🏻