Guneyinannesi1 Güney ismi pek anlamlı değil bi anlamı yok aslında ama eşim çok. İstiyor anlamsiz oldugu icin kuskudayim sadece yoksa bende seviyorum ama dedim en azından 2.isim yanına güzel bisi bulursam uydurubilirsem belki bu şekilde olabilir :)
EceBertav Guneyinannesi1 Güney ismini ben de düşünüyorum Güney Ali olarak. Güney isminden memnun musunuz koyan birine sormak istedim 😍
Guneyinannesi1 EceBertav tabiki ilk herkes bune diyordu bizde ek olarak miran koyduk ama herkes Güney diyor 😁 ve çok seviyorlar bide cool duruyor bence