Momocuk-48 Prensesim00 e için ne gibi sakıncası olacakki onu anlayamadım gerçekten yok dışardan içmem diyorsanız kendiniz yapın
Sympktz Ne gibi bir zararı olabilir ki sonuçta içinde süt ve dondurma var 😅😅 evde kendin bile yapabilir ve içebilirsin bence canım tabiki çok abartmayacak şekilde 🥰☺️