Boşverin anne bebek postlarını biz her dk reklam izleyelim. Tek başımayım eşim işe gidiyor açayım da hamilelikle ilgili bir şeyler öğreneyim diğer arkadaşlar ne yaşıyor fikir edineyim diyorum ama demez olayım gerçekten sileceğim artık uygulamanızı. Şunu yazarken bile 2 kez reklam izledim paylaşabilmek için. Bu kadar olmaz ya