marbling10 her şey olabilir ama genel olarak sonuçta artık orada hem kimyasal olarak hem de fiziksel olarak vücudun alışık olmadığı bir olay gerçekleşiyor.Kasıklarda ağrı,kramp,baskı bunlar gebelikte çok normal herkesin yaşadığı şeyler.Kanama ya da aşırı ağrı varsa o zaman endişe etmelisin,onun dışında endişelenme sakın strese sokma kendini ama doktoruna da muhakkak sor bilgilendir bu konuda.Belki magnezyum eksikliği belki yerleşme ağrısı.Herkesde farklı gözlemleniyor gebeliğin belirtileri 😊