Cagla-41 Kucuk kucuk plastik sepetler aldim o sepetlere ayri ayri raflara yerlestirdim. Tulumlar bir sepet, alt ust takimlar 1 sepet , coraplar , ic zibinlari, eldiven ve onlukler gibi ayirdim. Bastan raflara sepetsiz yerlestirince cok karisik gorunmustu. Iki kapili dolap aldim bir tarafi komple raf diger tarafida elbise asma yeri yapmislar askinin alt tarafinda raf yoktu orayada yine pilastik cekmeceli raf alip dolabin icine koydun. Cekmecelerede bezlerini, islak mendil vs ve ilk dogdugunda hemen giyemeyecegi buyuk kiyafetleri yerlestirdim. Askiyada guzel ozel kiyafetleri astim. Gayet duzenli ve ulasimlari kolay oldu. 35+3 uz bebegimin saglikla zamaninda gelmesini bekliyorum insallah🙏🙏🙏