Babiessss oluşmaması için mustela şampuan iyi diyorlardı ama bizde işe yaramadı malesef 4. Aymızıda konak çıktı saçta. En etkili yöntem zeytinyağı sürüp yarım saat falan bekletmek sonra da hafif hafif taramak. Zeytinyağı ile bi de karbonat da önerdiler ama ben denemedim açıkçası