Kızlar çok şükür sonunda bende doğurdum 😅 40+4te normal doğum diye girip sezeryan olup çıktım. 6 saat sancı çektim en son açılmam 7 cm’di fakat bebeğin başı kanala girmiyordu ani bi kararla sezeryana yönlendirildim. Çarşamba günü 14:20 de kızımı kucağıma aldım.. dünyanın en güzel hissi bekleyen herkes bi avazda kurtulsun inşallahhh🕊