[silindi] canım durup dururken yapılması tabiki saçma ama ben mesela kontrole diye gidip doğuma girdim. O da nasıl oldu doktor ultrason cihazıyla baktı ve hiçbir sıkıntı yoktu sadece suyun biraz az gibi dedi. 38. Haftamda olduğum içinde bi muayene edeyim ona göre bi yol çizeriz dedi ve muayene oldum. Doktorum şok geçirdi çünkü tam 6 cm açıklığım vardı. Hiçbir sancı ve başka bir emare yoktu doğuracağıma dair. Doktor muayene etmeseydi belki de eve gidecektim suyum sızıp bebeğim susuz kaldığı içinde onu kaybedecektim. Çünkü suyum sızıyormuş ve az az sızdığı için de ben hiçbir şey anlamıyormuşum.