BeyRah Nisaanuur var gibi ama bence adete kadar tekrar tekrar yap, çizgi koyulaşacak mı onu takip et kuzucum. Testlere de pek güven olmuyor 🥴 2gün arayla bi daha yap bence
BeyRah Seda_nrr ya ben onu yaptım ilk doğru düzgün bişey çıkmadı 2 gün sonra kaset yaptım orda çıktı. Artık erken gebelik testine de güvenim kalmadı benim 🥴
Nisaanuur Seda_nrr kan testi verdim şimdi işe döneceğim iş çıkışı öğrenirim artık sonucu burdan yazarım 😍😍
Mom06226 Nisaanuur benimki de böyleydi 4-5 gün sonra tekrar yaptığımda net çizgi çıktı şimdi 5 veya 6 haftalık hamileyim sanırım haftaya doktora gideceğim. Senin de %99 vardır hadi hayırlı olsunnnn😍
minipanda O kadar silik çizgiye ragmen iyi bir deger çıkmış hayırlı olsun demekki cok hassas degilmiş bu testler