Meliskam Merhaba kizlar 16+3 hamileyim karnimin alt kisminda gobegimin tam alti orta kısımda baski hiss ediyorum ayaga kalkinca daha cok oluyor neden boyle oluyor bilen varmi? Tesekkurler
Gndaylin Meliskam bende 16+3 soguk alma dikkat et kendine bende baskı yok ama karnım çıkmadı ve bebeği hiç hissetmiyorum
Denizsa Rahim hızla büyüdüğü için baskı oluyor bende yaşamıştım aynısını ki şuan 22 haftayım hala yaşıyorum
Meliskam Gndaylin bende hala hiss etmiyorum… bende ilk gebelik ..ilk gebelikte geç his ediliyor soyluyorlar
Gndaylin Meliskam bendede ilk gebelik ne olsa korkuyoruz bebege bişey olacak diye allah kucağına almayı nasip etsin inşallah
Gndaylin Meliskam ve bende geçen hafta soguk almıştım sağ kaşığım çok kötü agrıdı gece boyu yatamadım sabah doktora gittim bebek iyi serum takıp gönderdiler dikkat et sende sogukta olabilir