Tugbaturkan Selamlar ben 31+3 haftalık ikizlerime gebeyim ve 3 gündür şekerim düşmüyor ne yapabilirim bu durumu yaşayanlar var mı bebeğin beyin gelişimi için yükselmemesi gerekiyormuş yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏🏻
BirMuallime Tugbaturkan bol su yürüyüş ve maden suyu düşünüyordu benimkini inşallah faydası olur uzun sürerse doktorunuzla görüşün ben en son insülin başladım öyle düzeldi
Tugbaturkan BirMuallime çok saolun günde 6 litre su tüketiyorum zaten ama düşüremedik en iyisi pazartesi doktora gitmek saolun 🙏🏻