Twinsmom66 33 haftalık ikiz gebeyim kızlar 1 saattir geçemeyen bi bel.agrim Var. Bazen şiddetlenip bazen azaliyo..sol kalcama vuruyo ağrı kasiklarimda bi ağrı yok ama belim beni mahvetti doğum sancısı mi ki bu ??
Belissima Twinsmom66 Doktorunuza yazın öğrenin bir. Önemli birşeyse şüpheleniyorsa sizi çağırır hemen
Twinsmom66 HicranKzn 2 gün önce gittim.kontrole açılma yoktu rahim boyum 4 du. Biraz beklesem mi dedim ondan sordum canim geçmezse dr u arayacağım.
HicranKzn Twinsmom66 Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏🏼 Tecrübeli anneler hemen görür yazar umarım 🙏🏼🌺
Twinsmom66 [bilinmeyen] benimde öyle şuan geldiğinde nefes bilr alamıyorum sanki 1 saat daha bekleyim olmadi acile gedicem
Twinsmom66 Belissima çağırdı eşimi bekliyorum gelsin götürsün diye kasılmam çıkmıştı 2 gün önce de 50 60 arası 3 defa
Twinsmom66 [bilinmeyen] dr umla.konustum hastaneye çağırdı 2 gün önce nst de 3 defa kasilamm çıkmıştı 50 lerde hemen çağırdı inşallah sorun yoktur ya çok erken henüz