Kızlar 3 aylık bebeğim var ve kucağıma alıp dolandırmak işlerini yapmak durumundayım oturamıyorm malum. Ve sağ ayağım ezilmiş eti ayağımın üstüne bastıkça yan tarafı o kadar kötü ağrıyor Kİ kızlar anlatamam lütfen bir çaresi varsa söyleyin yapayım ilac içemiyorum bi parol parılda işe yaramıyor zaten krem sürüyorum ama yok fayda varmı sizin önereceğiniz kesin çözüm nolur destek olun ezilmiş ete ne yapıliır edilir