GizemTayfun tansiyon düşüklüğünden birşey olmaz ama dikkat edin tek başınıza bir yere gitmeyin. Ben bayılmıştım tansiyon düşüklüğünden sırt üstü düşmüşüm birşey olmadi ama tek dışarı çıkmıyorum o günden sonra. Basında siniz daha az tuzlu ayran için sade soda için derim.