temmuzannesi1 Kızlar günaydın 33+5 haftalik hamileyim dünden beri öksürüyorum ama oksurdukce balgam geliyor boğazlarım tahriş olmuş gibi acıyor gece terledim üşüdüm içim hala üşüyor ilaçta içemiyorum napmaliyim sizce öneriniz var mı