calikusu_03 Arkadaşıma 11. Haftadan beri yüzde yüz erkek deniyordu , 21. Haftada detaylı ultrasonda bebeğin kız olduğunu öğrendi. Artık bende cinsiyetinden emin olamıyorum hiç güvenim kalmadı
Mucizem31 calikusu_03 hadi yaa devlet hastanesi mi size erkek diyordu. En son kaçıncı haftada erkek demişlerdi belki küçüktür diye soruyorum. Size de çok zor oomuştur bu değişiklik
Mom726272 calikusu_03 bende detaylı ultrason a girene kadar tahminlere tamamen umut bağlamadım detaylı da kesin dedi doktor kızım olacak inşallah 😇 cihaz farkı var yani en başta yanılma oranı yüksek
Esraq1 En doğru sonuç detaylı ultrosondakii sonuç canım cnku benimde öyle oldu 20 haftaya kadar kız erkek ki erkek dediler detaylıda kız cikti
calikusu_03 Benim değil arkadaşımın başına geldi. Profesöre gidiyor muayeneye , doktorun yanılacağını hiç düşünmemiştir haliyle
calikusu_03 Bende 11. Haftada erkek, 13de kız , sonra erkek dendi kesin olarak ama detaylıya iki hafta sonra gireceğim o zaman belli olur artık
Deniztayfun calikusu_03 bizede 12haftalıkda erkek dedı doktor sonra hangı doktora gttdysek hatta erkek dıyen doktorda dahıl hepsı kız dedıler taa 20 haftalıga kadar dun gtttık doktor bakıl yuzde seksen bes erkek bebek bu dedı kocaman olmus dedı yanılma olucak bı aydada degıl artık şaştık kaldık bzde🙃
Haylaz34 calikusu_03 banada 11 haftalık erkek gibi dedi farklı Bi doktor 13 haftada kız dedi kesin değil dedi https://resimyukle.io/r/EmKdKvXte4 ultrason resmi bu kız dediği sizinki ile benziyor mu acaba
Deniztayfun Eda3404 yok oyle bısey demedı sadece kıza benzıyo dedı su an 20 haftalk olduk hatta dun gttık doktora ozel bıde ozelde pek yanılma olmuyo dıyolar bılemedım yuzde seksen bes erkek dedı cıkıntısı var haftaya cuma bıdahada cagırdı gormek ıcın bakalm artık hayırlısı
dilbos bana 14 haftayken kiza benzettim dediler 19 da baska doktor erkek dedi 23 te baska doktor kiz dedi sonra 27 de ayni doktor erkek dedi su anda 30 haftaligim dun baska bir doktora gittim erkek dedi napsam bilemiyorum…yani baska doktorlarin bir kiz bir erkek dedigini soyledim dogumda belli olacak dedi 🙄23 haftada da bebek buyuk yani nasil yanilma olabiliyor acaba kiz oldugu icin kendini gostermiyor o yuzden mi bu kadar yanilma oluyor 🤔🤔
Hilaldenerieser dilbos Çok şaşırdım gerçekten doktorların bu denli yanılmalarına yani nasıl anlamıyorlar bilemiyorum
Kubraaaa28 dilbos 19 haftalik ken kıza benziyor dedi detayliya girdim erkek dedi sonra 2 doktora daha gittim onlar da erkek dedi suan hala öyle galiba erkek olcak😅☺
dilbos Hilaldenerieser bende bilmiyorum yani su anda erkek mi alicam kiz mi anlamadim gitti dogumda belli olacakmis o zaman 2 cinsiyettende koyucam kiyafet 😀ne cikarsa bahtima.
Hilaldenerieser Benimde 12 haftamda 2 defa gittim erkek görünüyor dedi 17 haftamda kesin kız dedi detaylıyı bekliyorum bende bakalım onda görücem ne olduğunu
Hilaldenerieser dilbos Artık doğumda size sürpriz olur cinsiyeti 😀 sağlıklı olsunlarda cinsiyet önemli değil aslında da iste doktorların böyle insanları ikilemde bırakması kötü oluyor maalesef
dilbos Hilaldenerieser tabiki saglikli olsun eli ayagi duzgun olsun cinsiyetin onemi yok ama adam akilli bisey deseler enazindan ona gore hazirlik yapilir boyle olunca doguma kadar nasil beklicem diyorum 😁😁😁
Hilaldenerieser dilbos Ay zor valla gerçekten Allah yardımcın olsun ben olsam dayanamam heralde meraktan olsa çatlarım 😂
dilbos Hilaldenerieser valla catliyorum bende ama elimden bisey gelmiyor simdi su anda suracikta dogurasim var 😄😄
Tugbain41 calikusu_03 bende dün doktora gittim 13 haftalık erkeğe benzetti daha erken ama erkek gibi dedi, burda ki 3 kadına attım ultrason resmini üçüde kız dedi 😀