fatma-kpnk neden yiyecek ki, sakinliğinizi bebiş için korumalısınız, doktorlar niye varlar bize yardım etmek için, bende evhamlı biriyimdir ama bunu aştığımı düşünüyorum birazda olsa, siz yemenize dikkat edin, tuvalet temizliğinize dikkat edin maşallah sıkıntı çıkmaz ha birde bol bol su, tuvalet en iyi arkadaşınız oluyor ama napalım herşey yavrularımız için 😊🌺