mirac_le sancıları ihmal etme canım 20 gün önce doğum yaptım sabah sancılarım başlamıştı ama öyle aşırı aşırı bı sancı değildi ciddiye almadım hatta evi süpürdum yemek yaptım falan. doktora sancım var sanki diye yazınca nst gir alttan muayene etsinler dedi hastaneye gittiğimde 6 cm açıklığım vardı ve asla farketmemistim o sancıyı