clskmuge Temmuz ayına hamile girmek isteyenler burda mıı… Hala adetimi bekliyorum ya. 13 gun geçti Testler negatif çıkıyor Kan testi bile. Bu ay Rahim filmi cekicem sonra hormon testler ve Amh testi yapıcaklar. Tüpler de sorun bile olmasa perde bile olabiliyor galiba? Veya hormonlar da bozuksa hamilelik gerçekleşmiyor dimi?
esmanurky clskmuge hiç hamile kaldınız mı peki ? Bende rahim filmi çekildim 16 şubatta ama tüplerim açıkmış sonradan çatlatma iğnesi yaptı ama olmadı
wills clskmuge Suan ayni durumu yaşıyorum. 10 gün gecikme ve kan testinde 0,1 çıktı. Regl bir türlü olamadığım için tarlusala başladım dün. Insallah olduktan sonra ilk işim rahim filmi randevusu sonra adetin 3. günü hormon testlerini yaptıracağım. Suan tek sorun regl olmamam ilk defa böyle gecikti 🥺 Bakalim Allah temiz sonuçlar görmeyi nasip etsin hepimize canim.
clskmuge wills Benimde kan testim 0.15 çıktı şaka gibi. Bana doktor duphaston başla dedi ama birde daha iyi normal yoldan adet olmayal bak dedi . 2 seçenek verdi
wills clskmuge canim 1 adet tarlusal kullandım ve adet oldum ben. Adet olmayı bu kadar isteyeceğimi düşünmemiştim. 🥺 Simdi bütün randevularimi aldım sen de al, sonuçları da yazalım buraya, insallah tez zamanda isteyen herkes evlat kokusunu alir 🥺🤲🏻