Yeğenimin adı Melih çok seviyorum , en sevdiğim erkek ismi Kerem. Keremler hep çok tatlı oluyolar. Asil isminide çok beğeniyorum ama eşime sevdiremedim. 🙊 oğluma Yekta ismini koyucaz inşallah. Anlamı tek eşsiz benzersiz demek unisex bi isim.isimler insanların kişiliklerine sirayet ederler. Demir ismi çok güçlü bi isim yani anlamını araştırın derim. Yankının bir anlamı varmı bildiğimiz bişeylerin yankı yapması dışında ☺️ Bence güzel anlamlı bir isim bulun derim daha düşünme aşamasındaysanız :)