Nurdanblkoglu Selam 38+2 deyim doktor kontrolünde 1-2 cm açıklık olduğunu söyledi doktor. simdi adet sancısı gibi vajinamda geçmeyen ağrı var anlıyamıyorum doğum sancısı mı ?
Ebrulisss Nurdanblkoglu bebek kanala yerlesebilir canim bana doktorum oyle demisti , dogum sancisi belden vururmus canim direk gecemek bilmeyen bir sancisi varmis , ama yinede doktoruna sor canim
Nurdanblkoglu Ebrulisss yani ani sancılar mı vurucak onu anlmadım sürekli bir vajina ağrım var çok şiddetli degil ama ağrıyor
Ebrulisss Nurdanblkoglu bi doktoruna sor iste benimde biyle baski gibi bide boyle igne girip cikiyomus gibi oluyordu , doktorum yerlesme agrisidir dedi . Ama yinede bj git derim.nstye gir
Ebreva Nurdanblkoglu doğum sancısı aralıklarla vuruypr canım bi duruyor bi vuruyor şiddetide aralar azaldıkça çoğalıyor birde bele vurmaya baslıyor artık