Dilekahinzen
18+2 haftalığım az önce sağlık ocağından aradılar. 19 haftaya girdiniz bu hafta veya gelecek hafta içi sabah aç karna gelin tetanoz aşısı yapcaz dedi. Yaptıran arkadaşlar vakti nasıl sizce kaç haftalıkken yaptırdınız siz
Bukett95
Normal bence bana da 20. Haftada yapıldı
Aysenurtsr
Bana ilk 20. Haftamda ikincisi 25. Haftamda yapilmisti.
Merveyksl
20+5 ‘deyim bugün yapıldı bana da
Seldaa3868
22. Haftadayım bu hafta gel dediler bana da🙄
Deletedmom15257
20 haftada oldum bide 24 te 2 doz
Zeliha06
23. Haftada vuruldum ilk doz yarın 27. Haftaya gircz 2. Doz vurulcam
EdaKnayenkartal
Bende ilk 22. Hafta oldum ikincisi 1 ay sonra
Arenn
Benide aradilar 3 hafta sonra tam 20 haftalikken cagirdilar bende 6.ayda diye biliyordum ama demekki 20.haftadaymis