Burcu-26
Aşırı bir sıcaklık değişimi olmuyor bizim ev merkezi sistem olduğu için kışın yazlıklarla duruyoruz yazında klima açtığımız için soğuk üflemesi hiç sorun değil. Zaten sürekli açmıyorsunuz odadaki uygun nemi yakaladıktan sonra kapatıyorsunuz. Burnu tıkalı bir bebek emmek istemez meme reddi yapar , uykusu düzensiz olur , huzursuz uykuları olur .