Ckaragoz Ay kızlar 2. Sezeryan çok zormus. Aşırı gaz sancim var. Sürekli ağrı kesici yiyorum. Bebegime kavuştum öyle masum öyle güzel ki ama çok ağrım var kaç güne geçer bunlar 😢😢😢😢
Kmlltfy50 Ckaragoz ben 2 hafta cekmistim afedersin wc ye kucuk abdestimi bile yaparken agliyordum korkuyordum oturcam diye cok zor gecmisti
esilemerveker Ckaragoz kimyon yiyin çok iyi geliyor. Kantaron yağı sürün yaranıza oda çok iyi geliyor kaç gün oldu doğum yapalı??
Mnevvr53 Kmlltfy50 bende 2 inci sezeryan olcam sonda ciktiktan sonra yanma oluyoya allahimm cok fena gene o aciyi yaşicam cok korkuyorum bende o durumdan 😔
esilemerveker Oykum_pinar38 hayır korkmayın herkesin bir değil bir de doktorun da çok önemli diyorlar. Benim ikinci sezeryanım daha kolay geçti
Mnevvr53 esilemerveker kimyon neye iyi geliyo kantaronu dogumdan cikinca kullanilmaz herhalde , kimyon sute karisip bebege zarar vermezmi eger vermezse herseyi hazirlicam 😀
Ckaragoz esilemerveker dün yaptım canim. Eve geldim şuan saha iyiyim ama dün gece çok ağladım ağrıdan 😢
Oykum_pinar38 esilemerveker bu yorumu yazdım uyudum rüyamda doğum yapmışım ayyy ne güzel hiç sancım yoktu kendi kendime demekki korkacak bişey yokmuş dlyorum rüyamda 😂😂😂Ne kadar aklıma takıldıysa rüyalarıma giriyor artık
Burcuseyy Ckaragoz ağrı kesici almanız yasak mı yani forumda çoğunlukla ağrı kesici aldıklarını söylüyorlar.
Ckaragoz Burcuseyy ağrı kesici hiç bi işe yaramadı ki. Defalarca ağrı kesici verdiler. Ilk gün çok zor geçti.
Arifcaninannesi Ckaragoz bende iki gün once ikinci sezaryenimi oldum agrilarim çok fazla surekli yuruyorum bebeğinde küvezde 36 haftalik doğduğu icin
esilemerveker Oykum_pinar38 🙈🙈🙈 bende cok korkardım inanın korktuğunuz gibi olmayabilir doktorunuzun iyi olmasına bağlı birazda 😌 ben kurtuldum darısı size 😌
esilemerveker Ckaragoz çok geçmiş olsun 😔😔 ama kimyon ihmal etme bebeğin gazlı olmaz sabah akşam tatlı kaşığı ile ye üzerine su iç zorlanırsan
Hazal_hazar Ckaragoz kimyon gaza ve hazmi kolaylastiriyor kayisi hosafi ve yuruyus yaptikca acilacaksin