Göğüs ucu yaralarımdan dolayı bebeğimi silikon göğüs ucuyla emzirdim . Şuan 14 günlük olduk şükür. Fakat doktor bi süre daha silikonla emzirirsem onu unutmaz dedi . Göğüs uçlarım bi nebze daha iyi . O yüzden artık silikonu çıkarıp vereyim dedim . Fakat kesinlikle göğsümü tutmuyor ağlıyor silikona alıştığı için onu istiyor . Pes etmek istemiyorum . Göğsüme alışsın istiyorum . Bi öneriniz var mı acaba ? Şöyle yaparsan tutar gibisinden . Şimdiden çok teşekkürler