Deletedmom202 Kızlar normalde devletteki doktora gidiyorum ama gittiğim yerde ultrason çekmiyorlar bana doktorum sadece şunu dedi buradaki özel hastane yapıyor ya da Balıkesir’deki devlet hastanesine gidip yaptıracaksın fakat bi devlet hastanesi var ücret ödemiyorsun oraya sadece ayrıntılı ve boyutlu olmayacak diyor yani normal ultrason görüntüsü vericez diyor her şeyin incelenecek diyor ben şimdi ne yapacağım bilemedim doktor eğer ayrıntılı V boyutlu isteseydi bana özele git derdi herhalde ne yapayım kızlar bir akıl verin
Dilara55 Deletedmom202 başka hastanede ayrıntılı ultrasonunu çektir bence canım Yabi ayrıntılı ve boyutlu olsun
Aysenurtsr Ayrilirmis ultrason derken ayrintili diyorsunuz dimi? Yani 20. Haftada cekilmesi lazim, herseyi detayli gormek icin 40 dk boyunca. Orada yokmuymus yani?
EgeninAnnesiii Aysenurtsr bu 40 dk çekilmesi nedir ben iki bebeğimde de 40 dk hiç durmadım ultrasonda. 40 dk boyunca ne bakılıyor anlamadım da. ayrıntılı denen şey bebeğin tüm iç organlarına bakılır ağız dudak yapısı falan bakılır 40 dklık bir işlem yok yani.
Deletedmom202 Aysenurtsr var devlet te inceliyorlar fakat ayrıntılı v boyutlu olmucak normal ultrason dedi sanırım vereceği çıktı
Aysenurtsr EgeninAnnesiii genelde bu sure icinde oluyor. Kalp butun organlari heryeri detayli bir sekilde incelenip olculuyor. Bu zaman aliyor haliyle.
Deletedmom202 Bu gittim devlet hastanesinde de ben ücret ödemiycem ve gezmek için oraya gidelim dedik sadece ayrıntılı ve boyutlu olmayacak normal ultrason ama gene bebeğin her şeyini elini gözünü her şeyini inceliyoruz dedi sanırım çıktı vereceği şey bu