CansuG95 benim doktorum da ilaç yazmak istedi aynen bende kullanmak istemediğim için çözümü buldum ben başediyorum yazmayın dedim🤭 dolaba koyup soğuk soğuk yiyin inanın o gün bir daha mide yanması yaşamıyorsunuz. 37 haftalık oldum şükür daha hiç ilaç kullanmadım.