Hrabebek Hastanede size çıkarken su geçirmez bant yapıştırmazlarsa evde batikon sürüp kendiniz yapıştırıp girebilirsiniz çıkınca da o şekilde 2-3 gün kullanılıyor zaten duştan dikiş yerinin nemli olmaması için bu ama doktorlar hiç yapıştırmaya gerek yok diyorlar aslında eve gelip direk bantsız duşa giren de var öyle rahat ederseniz de kurutma makinasıyla bi 10 sn o bölgeyi makinayı uzak tutarak kurutun bu kadar aslında bandajsız daha çabuk iyileşir diye düşünüyorum süt konusunda ise sabırlı olun ve bebeğinizi kucağınıza alır almaz kokunuz ve ten teması için ayrıyetten süt için hemen emzirin süt gelmeyecek 2-3 gün belki ama emzirin o çekim gücüyle ve aranızdaki bağ ile alakalı birşey emin olun 3.-4. Gün o süt gelecek pozitif olun ekstra birşeye gerek yok. Ben gazımı diğer gün çıkardım ama bi 6-7 gün büyük tuvalete çıkmadım o da normal sanırım olabiliyor. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🤍