Sedarif Daha 7 günlük anneyim bebeğim emdikten sonra sarı olarak geri kustu normalmii daha çocuk doktorum yok mesaj atayım duruma göre yarın götürebilirim bilgisi olan varmı?
Elif0712 Sedarif normal elbette daha cok kusucak emdikten snra dik tutup mide hazini cikartin yatirdgnzdada biraz yan ve bas boyun omuz kismi yuksek olsun bgulma riskine karsi
Babiesmini Sedarif Anne sütünden de kaynaklanabilir enfeksiyon belirtiside olabilir mutlaka doktora götürün
Sedarif Elif0712 normalde emdikten sonra fazlasını çıkartıyor da bu sefer sarı renkte gelince korktum
Elif0712 Babiesmini 😂😂 her kustgunda hastaneye gidilirmi korkulacak birsey yok enfeksiyon olsa atesi olur her cocuk kusar gunde 10 kez bile kusar cok emer kusar sindiremez kusar gazi vardir kusar gazi cikarilmamistir kusar anne agir beslenmistir kusar kusarda kusar
Elif0712 Sedarif korkmayin ates vs birsey yoksa bnm iki tane buyuttum burunlarindan fiskirdgni bilirim saglikciyim ayni zmnda bebegin keyfi yerinde huyszlugu atesi yoksa rahat ol elbette kusacak
Sedarif Elif0712 Daha bu yolda yeniyim fazla bilgim olmadığına insan herşeye panik yapıyo bide normalde hep çıkarıyo fazlasını ilk defa sarı olunca korktum haliyle siz bilinçli anneler yorum yapınca rahatlamıyo değilim 😊😊😊
Sedarif Elif0712 teşekkür ederim içimi rahatlattınız ateşi yok şükür ama bebeğim 35 haftalık geldi dünyaya düşük olarak da sarılığı var ne bilim öyle sarı kusunca panik yaptım 😊
Elif0712 Sedarif protein agirli beslendiysen bebegi rahatsz etmis olabilir sari kusma yanina ates ishsl karin agrisi emmeme agiz kurulugu huyszluk uyumama gbi problemler eklenirse enf brlirtisidr
Elmeray Kazı varmıs ya ara ara çıkarki kusmasin korkacaq bisey yox merak etme Allah korusun bebeyini… benim kızım 1yasina kadar 7-8ayinakadar yedikce kusdu
Sedarif Elif0712 çok şükür kusma dan başka belirti vermedi o zaman benden kaynaklı olabilir yani teşekkür ederim bilgi için 👏😊😊