Kedisever3535 Hyrynur benim 28+6 da 3.2 mm gibi biseydi oylw hatırlıyorum smdi 31+2yim iyimi sizce şimdi kısalırsa Allah korusun korkuyorum erken doğum olur mu
Hyrynur Kedisever3535 heran olablir canım kanama kasılmalara çok dikkat et ben bi hafta önce muayneye gttgmde iyi herşey ddi bi hafta sonra dogum yaptım kanama geldi uzunlukda yetmio bazen dikkat etmek gerekio
merri07 Benimki de aksine uzun, 20 haftalıkken 5.78 cm ölçüldü. Normal doğumda çok zorlanırsın dediler, napacağım bilmiyorum. Burada (yurtdışı) sadece normal doğum yapılıyor 😖
Duygus97 Hyrynur 22 lere indi Bi ara erken haftalarda 🥺 Allaha şükür yatarak progestan kullanarak geldim. Uzamaz diyenler de var ama benim uzadı. Hamileliğim en başından beri hep kısaydı ama hiç 40 larda olmadı 32 22 arası gitti geldi. Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Salihsaliha Duygus97 ne güzel zor zamanları atlstmissiniz bir şey sormak istiyorum erken haftalarda dikiş atalım dedi mi doktorunuz, bir de sürekli yatıyor musunuz yoksa gün içinde hafif yürüdügunuz de oluyor mu
Kedisever3535 Duygus97 benim 28+6da 3.2 mm gibi biseydi. Şimdi 31+2 deyim ya kisalmissa diye korkuyorum Allah korusun erken doğum olursa falan.
Duygus97 Kedisever3535 bir şey olmaz Allahın izniyle korkmayın 🤲🏻 yani kısaldığını da anlayamıyoruz ki ama benim batmalar oluyordu sanırım o da kısalma nın belirtisiymiş burada okuduklarım kadarıyla. Benim 3 günde 5 mm birden kısalmış tı mesela ama yine de bir şey olmadı cok sukur. İçinizi ferah tutun birkaç hafta daha dayanır inşallah 🤲🏻 progestan kullanıyor musunuz
Kedisever3535 Duygus97 hayir vitamin kan ilaci vs dışında kullanmıyorum bisey. Bide hareketliyim yürümeyi alışverişi vs severim kendimi de yordugum oluyor. Acaba bu tarz şeyler de kısalığı etkiler mi
Duygus97 Kedisever3535 tabi etkiliyor kısalık varsa doktorlar zaten sürekli istirahat öneriyor ben neredeyse hamileliğimin başından beri full yatıyorum arada markete gitsem de arabayla. Biraz daha dikkat edin kendinize haftanız ilerledikçe hareketlenmeye başlarsınız. Ben yürümeyi hiç sevmezdim hasret kaldım vallahi biraz yürüsem bacaklarım tutuluyor alışık olmadığı için
Kedisever3535 Duygus97 29 haftaya kadar doktor bisey demedi. Istirahat vs. Carşamba günü bidaha gideceğim 32 olacağım inşallah. O zaman daha ayrıntılı soracağım çünkü aklıma takiliyor
Duygus97 Kedisever3535 aynen en iyi bilgiyi doktor verir tabiki. İnşallah kısalma dan alırsınız kucağınıza
QOH Kedisever3535 rahim yetmezliği büyük çoğunlukla doğuştan ya da enfeksiyondan olurmuş.Şimdiye kadar zaten bir şeyler sinyalini verirdi çünkü herkesin erken haftalarda fark ediliyor(doğuştansa).Sizin haftanız rahim yetmezliği için fazla zaten.Bu saatten sonra Allah korusun başka sebeple olursa olur(Rabbim göstermesin🙏🏻).O nedenle endişelenmenize pek gerek yok.
Duygus97 Hyrynur ilk başta fitil olarak kullandım 5 aya kadar vajinada çok ağrım oluyor falan dediğim için doktor ağızdan al dedi sürekli fitil koyduğun için orası biraz rahatlasın demişti
kahve-cekirdegim bugrabebegim bana birşey söylemedi ama kaç olması gerek uzun ya da kısa olunca ne oluyor acaba
VeraVrea kahve-cekirdegim kısa olunca açılmaya yakın oluyor sanki 39. Haftada hastaneye gittiğin zaman olacak gibi. 2.5cm altı kritik seviyedir 24 hafta ve öncesi isen serklaj yapılır yani rhaim ağzı torba gibi büzülüp dikiş atılır kese çıkmasın diye. Daha ileriyse keseyi içeri itip dikiş atıyorlar.