Bence yaptır cok onemli birsey . Devletse hastaneyi arayip doktorunuza baglasin direk size sorun randevu bulmakda zorlanirsinz detayli icin . Ona gore randevu alirson ozelse direk doktorunu ara soyle canim .. bence yapilmasi gerrk ya . Parmak sayilarina yarik dudak mi herseyine en ince ayrintisina kadAr bakıyorlar, ic organ gelisimine senin suyunu daha net olcum yapiyolar . Anneden bebege giden besin damarinin mesafesine , kalin ince mi hepsine bakiyolar .