Rabis01 doktoru değiştirme şansınız varsa bence değiştirin yani hiç hoşlanmıyorum bu tarzdaki doktorlardan özelden korkuyorum bu tarz düşünen doktorlar yüzünden ve istemeye istemeye devlete gidiyorum çünkü devlette ekstra bi para almicakları için ve her yapılan sezeryan için geçerli bi sebep olması zorunluluğu olduğu için en iyisi devlet gibi geliyor