elcn4139 Sarılık olabilir değerine baktır canım kan şekeri düştüğü için uyuyordur benim bebegimde öyleydi sarılıktan uyuyormuş doktorun bana soyledierini yazayım topugunu ağlayana kadar sktır hastanede boyle uyandiriyorlar. Ensesini ve yüzünü ıslak mendil ile sil