Herkese merhabalar👋🏼
21 Haziran’da nasipse detaylı ultrasona gireceğim. Ama nedense şimdiden bi ürperti girdi içime. Bazı forum yazılarını okuyunca acaba bana da aynısını derler mi bebeğimde bir eksiklik çıkar mı diye düşünür oldum. Ayrıca sigara kullanımım mevcut. Ne kadar uğraşsam da bırakamadım tepkili yorumlar yapmayın lütfen yeterince gerginim zaten gerçekten sigara içenler beni anlayabilir. Ha aşırı içmiyorum ama içmeden de yapamıyorum. Sizce detaylıda kötü şeyler söyler mi doktor 😒😞