Merhaba kızlar bugün 6+4 üz şükürler olsun kalp atışını haftaya duyucaz inşallah ama sizdede şişkinlik var mı acaba karnım sanki 3 aylık hamile gibi öyle çok göbeği olan bi insanda değilim aslında ama sindiremiyorum sanki çok şişkinim ve evimde midem bulanıyor kapıdan çıktığım an kesiliyor evimden sogudum eşimden ilk aylar oluyor mu böyle bende çok erken mi başladı acaba çok halsizlik mutsuzum