Taze minnoş annelerim hepinize selam 🙋🏼♀️ 🥰
Birtane dünya güzeli kız annesiyim . Rabbim tüm evlatlarımızı korusun öncelikle 🤲🏻🧿Onun Adı Ela.
eşimle ortak kararımız sonucu karar vermiştik .
şimdi Bir Oğluşum olcak nasipse . Daha cinsiyet ortada yok ken ve bi gün oğlumuz olursa adı Aslan olsun diyordu eşim .❣️ O kadar istekli o kadar hevesliydi ki anlatamam . Neyse ki öğrendik ve direk Aslan geliyor diye bağırdı şaşkın😁😁😁
baktım bu çok istekli hevesini kırmak istemedim bende tamam dedim olsun 😊
iki isim hiç düşünmedim cocuklarıma . Koyanlara saygım sonsuz ama ben tercih etmedim 🎈Yani tatlişkolar Oğluşumun adı Aslan olacak 🦁💛❤️
koyu bi Gs Li babamız olunca böyle istemesi de çok normal tabi 😁
35 haftalık hamileyim Temmuz ilk haftaları doğumum nasipse bakalım . Kucağıma almak için sayılı günler 🤲🏻
Sizce nasıl ismimiz canlar?? 💫