Aynen artık son 99 dayım,bu sayıyı görmek beni mutlu etti ayrıca daha da heyecanlandım,sonrası nasil geçer bilemem ama zorlu bi hamilelik geçirdim bugüne kadar düşük riskli kanamalı ağrılı ilaçlı iğneli, şükür bugüne geldik🤲 Rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin sadece son 1 ay düşük riskim yoktu ve daha az ağrıliydı bu son 6. Ayım diğerlerime göre daha iyiydi😊 zor hamileik geçirenler umudu kaybetmeyin her zorluğun Rabbim bir kolaylığını verir… yeter ki vazgeçmeyin 🌿