Gulizartas Kızlar bişey sorcam meryem ana otunu duydunuz mu ? Otu deneyip memnun kalan yada nasıl yapıldığını bilen var mın? ❤️ Ben de denemek istiyorum belki yapmak isteyenler vardır ❤️🤲🏻Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
meraklianne1 Gulizartas komşumuz yaptı iki doğumunda da bende yapacağım inşaallah sancıların gelmeye başlayınca önceden felak nas ihlas gibi okuduğun suya otu koyuyosun ot açıldıkça senim rahminde açılıyomuş bilimsel bi tanı yok elbette bazıları sudan bir yudum da içiyomuş doğum sonrası otu sudan çıkarıyosun ot kuruyup kapandıkça seninde rahmin toparlanıp kapanıyomuş
Esraytmv28 Gulizartas bende aldım kullanacağım inşallah doğum sancıları başlayınca hafif ılık suya koyuyorsun aynı zamanda Meryem suresi inşirah ayetel kürsi ve aklına gelen her türlü duayı okuyabilirsin sen yapamazsan senin yerine herhangi bir yakının da yapabilir. Ot açılınca suyundan birkaç yudum içiyorsun açılman hızlanıyor.tabi şifanın Allah tan geldiğine inanarak içten bir şekilde yapılması lazım doğumdan sonra kesinlikle suyun dökülmesi lazım
Babiesmini Gulizartas Bilimsel bir yanı yok ama bence psikolojik olarak rahatlamaya sebep oluyor. Size bı zararı yokken neden denenmesin ki. Bende düşünüyorum denemeyi.
meraklianne1 Efe_ia bende 38 olcam yarın gece valla sancılar başlayınca suya koyuluyo diye biliyorum ama geçen biri erken koymuş doğumu başlamış mesela iki çocuğunu da hatta böyle erkenden doğurmuş😁😁
Esraytmv28 Gulizartas içme şansın yoksa da bişey olmaz canım senin adına niyet edilsin yeter ben genelde hep öyle okudum
Rose58 meraklianne1 40+3 haftamizdayiz hic bi tik yok yapsam ise yarar mi acaba bilemedim herkes sanci baslayinca yapiyor cünki
meraklianne1 Rose58 dene bize de söyle forumda yazı duruyosa oku bak hatta kızın annesi dur koyalım doğurursun yine demiş koymuşlar doğurmuş şaka gibi 🤣🤣🤣
Senemolcay Şahsen böyle bişeye inanmıyorum ben psikolojik olarak kendini iyi hissedersin ama inanmıyorum ben
meraklianne1 Rose58 duaları okuyosun ben felak nas ihlas biliyodum yukarda arkadaş meryem suresi demiş bildiğin herşeyi oku rabbim bi avazda kurtarsın inşaallah hepimizi