Mzgn993 Herkese merhaba ilk kez yazıyorum 😊 benim 2.gebeliğim ve kızcağızım gelmek istemiyor sanki ne sancım var ne açılmam tüm gün yürüyorum ne yapabilirim fikriniz var mı suni sancı almak istemiyorum 😫😫😫