Susamdidos irorkay canım idrar tahlili verdiğin zaman orda protein diye yazar orda belli olur. Ekstra olarak tansiyon yüksekliği eşlik eder zaten
NaneLimon36 irorkay bende bugün gittim doktora gebelik zehirlenmesinden suphelenildi pazartesiye kadar doktorum günde en az 6 kere tansiyon ölçmemi, pazar günü idrarımı biriktirmemi istedi bugün idrarda protein çıktı ama çok az tedbir amaçlı bunları yapacagiz🤷
Biranne2meyve irorkay hayır canım net öğrenmek için 24 saatlik idrar toplamak şart idrarda protein ve tansiyon yüksekliği birlikte olmalı gebelik zehirlenmesi için kızımı öyle doğurdum
irorkay Susamdidos canım bazıları normal idrar tahlilinde kendini göstermiyor 24 saatlikte gösterir diyorlsr 🤷♀️ yüksek tansiyon olmalı mı peki ille de
Susamdidos irorkay normal idrar da çıkıyor üst üste pozitif görürlerse 24 saatlik idrar istiyorlar. Gebelik zehirlenmesi şiddetini tansiyona beraber gösteriyor zaten önemli olan tansiyonun yüksek olmaması
NaneLimon36 irorkay bugün normal idrar tahlili yaptırdım orda protein +2 çıktı zaten o yüzden şüphelendi idrarı biriktirmemi istedi.
gulin-35 irorkay hayır benım mesela tansıyonum cok yuksek degıldı fakaat cok hızlı kılo alıyordum odemım coktu
Biranne2meyve irorkay onunda takibi yapılıyor mesela ben sürekli hastaneye gidemediğim evde de olmadığı için sağlık ocağına gidip hergün ölçtürüp not alıyordum ve hep yüksek oluyordu genelde doktorum artık kesin net gebelik zehirlenmesi dedi 37 de sezeryan oldum
irorkay gulin-35 ayy bunlar aslında normalde gebelikte sık rastlanılan şeyler nasıl ayırt edilir ki :(
irorkay Biranne2meyve ben her gün 2 3 kere evde ölçüyorum en yükseği 11. Yani normal. Ayaklarımda şişlik var bir de. Bu aralar baş ağrısı ve göz kararması var neden olduğunu hiç anlayamadım 🤷♀️
Biranne2meyve irorkay bunları hep söyle doktoruna kendi ölçtüklerini de hep not al giderken göster doktoruna gebelik zehirlenmesinde ödem çok oluyor 21 kiloyla bitirmiştim ama nerdeyse yarısından çoğu ödemdi
gulin-35 irorkay doktorun mutlaka anlayacaktır ama normal hamıleleıkte olanla o cok farklı ılkınde ben yasadım mesela yedıncı aydan sonra normal terlık gıyemıyordum esımın terlıklerıyle gezıyordum o kdr bı odem yanı mutlaka ayırt edersın yuzun sısıyor ellerın kapanmıcak sekılde
irorkay Biranne2meyve ayy ödem var canım ya ama işte gebelikte genelde çoğu kişide var ödem hızlı kilo alımı vs yani bunları nasıl ayırt edeceğiz zor iş cidden 🤦🏼♀️
Biranne2meyve irorkay çok şükür küveze bile alınmadı 2600 doğdu azdı biraz ama çabuk toparladı hemen sütüm geldi çok şükür rabbime mama da verdim ben
irorkay Biranne2meyve ayy maşallah çok iyi 🙏 Ben de korkuyorum bu ara nedense ya da tamamen psikolojik benimkisi 🤷♀️