Nurklc38 Kızlar eşimle Rüzgar Ege koymak istiyoruz sizce nasıl sizinde değişik isim önerileriniz varsa bakabilirim ☺️
Azramm33 Nurklc38 AA bende erkek olursa rüzgar ege düşündüm 🤣 bide atlas ege yiğit ege düşündüm ege illaki olucak bakalım 2 hafta sonra öğrenecez cinsiyeti
Nurklc38 Azramm33 hahaha bende Egeyi illaki istiyorum dedim bide bizim burda eşime rüzgarın oğlu derler sürekli işinden dolayı bizde dedik senin lakabın olsun dedik güzel olur dedik öyle karar verdik 😂
AsenaEmre Nurklc38 Ve benimde Ege ismine düşkünlüğü m İzmir Başta olmak üzere Ege Bölgesi aşkım dan geliyor 🥰🥰
AsenaEmre İsmi ile büyüsün inşallah bizde Atlas Ege koyacağız. Yıllardan beri Ege ismini severim Atlas ta benim isteğim ile oldu ❤️🥰
Nurklc38 AsenaEmre çok güzel ode bende Ege ismini çok seviyorum Ege taraflarına mugla taraflarına bayılıyorum o yüzden bu egeye bi zaafım var ve çoçugum da bu ismi taşısın istiyorum 😂