Nehir-Poyraz Ikincimelek hepimiz için hayırlısı olsun hakkımızda Allahım sana bana isteyen herkese nasip etsin inşallah
Nehir-Poyraz https://resimyukle.io/r/oBextZmu8E böyle resimdede çok belli olmadı ama canlı görünce belirgin silik çizgi vardı hemen oldu bide
ozlmblm Nehir-Poyraz ayyy görünüyor kizzzzz hadi inşallah tam sonuç alırsın ay ben çok heyecan yaptım valla bak🤣
Nehir-Poyraz ozlmblm yarın sabahda diğer testi yapcam bide kan vercem bakalım nolcak inşallah bu sefer vardır bide sağlıklı olur korkuyorumda valla bi durgunluk var üstümde 🙄
Nehir-Poyraz ozlmblm ayy acile gittim ana baba günü gece 12den sonra gitmek lazım eşimde bugün geç geldi zaten çok yorgundu yarın gidelim dedi aşıdan dolayı iğne atsan düşmez durumda şuan belki dayanamaz öğlen gider veririm acilde